fbpx

מה בקורס?

 העקרון הבסיסי שעליו בונים חיים מלאי משמעות הינו בריאות ואנרגיה. בכנס נלמד כיצד לחיות עם אנרגיה גבוהה וגוף חזק.

מבוא לריפוי ספונטני, מבוא לשינוי הרגלים. מטיפול במחלות למניעת מחלות ולאורח חיים בריא, גורמי מחלות, מה מרעיל אותנו, מה מחזיר חיים לגוף שלנו. מבוא לריפוי דרך נשימות

בכל מפגש נתנסה בסדרה של תרגילים גופניים קלים ליישום ולביצוע שמעלים פלאים את רמת האנרגיה.

השפעת הדיבור הפנימי שלנו על הבריאות ועל מצב הגוף שלנו, עבודה פרקטית על המוח הלא מודע שמאפשרת לגוף שלנו להתחזק מבפנים על ידי שימוש נכון במילים.

“היו מזונותיך תרופותיך”, מבוא להשפעת המזון על הבריאות ועל הגוף. צירופי מזון, כללים לאכילה מאוזנת. 

 

 

 מפגש מסכם בו נלמד פרק מתוך הספר “אדם כיציר מחשבותיו” השפעת המחשבות על הבריאות ועל הגוף. יחד נבין לעומק את מבנה הגוף והנפש וכל משתתף יוכל לקבל את המבוא לאבחון ולהבנה של שורש החולי באדם.

 

איפה נפגשים

הקורס הינו קורס אינטרנטי, מה שאומר שמייד לאחר הרכישה יישלח אליך מייל עם שם משתמש וסיסמא לגישה לאתר חברים פרטי בו נמצא הקורס.

יש מספר יתרונות אדירים לרכישת קורס אינטרנטי:

  1. הקורס פתוח לכל החיים
  2. ניתן לגשת אל הקורס בכל זמן נתון גם כאשר אתם בפיג’מה:)
  3. בעלות של קורס אינטרנטי אחד כל המשפחה יכולה להנות מהתכנים ומהלימוד (תחת קורת גג אחת)
  4. ניתן לחזור על הקורס כמה פעמים שרוצים על מנת להעמיק את הלימוד ולרענן את הידע.
  5. ניתן לצפות בקורס בכל מכשיר דיגיטלי מחשב סמארטפון וטאבלט

 

 

כמו בכל הפעילויות שלנו אנחנו נלמד תיאוריה ופילוסופיה ומייד נחבר לפרקטיקה כך שמה שתקבלו בסדנא זה לא רק ידע תיאורטי אלא גם תרגול מעשי הכולל  תרגולים גופנים, עבודה על נשימות ועוד. כל מי שישתתף בקורס יחווה שיפור מיידי בבריאות וברמת האנרגיה שלו ויוכל להחדיר את השינויים גם לבית בקלות ובכיף.

אודותיי

Eli-Vaitzman

שמי אליהו ויצמן, איש חזון והשפעה, מומחה לרפואה טבעית ומייסד שיטת 7 השערים ליצירת שלום פנימי. התשוקה הכי גדולה שלי היא לעורר אנשים לגדולה שטמונה בהם ולראות איך הבלתי אפשרי שלהם הופך לאפשרי. הבסיס לכל שינוי, לכל טרנספורמציה היא רמת אנרגיה גבוהה ולכן אנחנו שמים דגש נרחב בפעילויות שלנו על תחום הבריאות והאנרגיה כבסיס לקפיצת מדרגה בכל תחומי החיים.  לעשות את הצעד הראשון זה לרוב מאתגר, אבל ברגע שעושים את הצעד הראשון נוצר מומנטום שנותן הרבה כוח ליצירת שינוי מהותי ומתמשך.

 

להדריך, לאמן ולהכשיר אנשים חברות וארגונים בארץ ובעולם לצאת לחופשי בכל רבדי החיים, להדליק את נקודת האור הקיימת בתוך כל אדם, להשפיע שפע טוב בעולם הזה, כך שכולנו נוכל לחיות חיים של אהבה, בריאות איתנה השפעה, נתינת אמת ושלום פנימי.

אחרי 13 שנים של לימודים והכשרות בארץ ובעולם בתחום הריפוי הטבעי, האימון והניהול, תורת הנסתר, סודות האותיות וחוכמת הקבלה ואחרי שאלפים נחשפו לפעיליות ולתכנים שלנו ומאות מתאמנים עברו דרכי, אני יכול לומר בבטחון שיש לי את היכולת, הניסיון המקצועי והתשוקה להוביל ולהדריך בגובה העינים את מי שרוצה לקחת את חייו לשלב הבא. בעבודתי אני מסייע לאנשים להגיע לאיזון ברמה הבריאותית, המנטלית, הפיסית והרוחנית לעבר חיים של אהבה  הגשמה, שמחה ושלום פנימי.

לקוחות מספרים

עלות קורס הוידאו "כוחות הריפוי הטבעים של הגוף"

2624
910
  • 12 שעות לימוד הכוללות תאוריה ופרקטיקה לחיים בריאים ומלאי אנרגיה
  • בונוס 1: ערכת הדיסקים "אדם כיציר מחשבותיו" (שווי 395ש"ח)
  • בונוס 2: ערכת הדיסקים "מבואות ל 7 השערים" (שווי 220ש"ח)
  • בונוס 3: כרטיס זוגי לכנס "7 השערים ויצירת שלום פנימי" (שווי 200ש"ח)
מומלץ!

אתה יכול לפרט יותר על הבונוסים?

3 מפגשים בני 4 שעות כל אחד

סה"כ 12 שעות לימוד מרתקות ומחברות בוידאו הכוללות ידע תיאורטי ומעשי לחיים בריאים מלאי אנרגיה ללא מחלות. שווי הקורס 2000 ש"ח

ערכת הדיסקים שתעשה לך סדר במחשבות ובחיים

ערכת הדיסקים "אדם כיציר מחשבותיו"

מדובר בערכת דיסקים משנת חיים המבוססת על יצירת המופת של ג'יימס אלן "אדם כיציר מחשבותיו". בערכת הדיסקים הכוללת מעל ל-9 שעות של שמע באיכות סטראופונית +דיסק בונוס "סודות הבריאות הטבעית. נלמד יחד איך לשנות את תפיסות העולם שלנו, איך ליצור מחשבות של בריאות, אהבה, הרמוניה ושמחה. הערכה מהווה המשך ישיר לסדנת הבריאות ומאפשרת להעמיק בחומר גם מעבר לשעות הסדנא. שווי הערכה 395 ש"ח.

כרטיס כניסה זוגי במתנה לכנס הדגל שלנו

כרטיס כניסה לכנס הדגל שלנו "7 השערים ליצירת שלום פנימי". מדובר בכנס משנה חיים, חוויתי, מרגש וממריץ שייתן לך טעימה מתוך שנת הלימודים המלאה שלנו המיועדת לאנשים הרוצים להוביל להדריך להשפיע ולחיות חיים מלאים. שווי הכנס 229 ש"ח

רוצה לקבל ממני קורס וידאו קצר במתנה לשיפור הבריאות שלך?

מלא פרטיך כאן ומייד תקבל גישה במייל לשיעור הראשון