fbpx

האם אתה מרגיש עמוק בפנים שהגיע הזמן שלך לפרוץ קדימה?

אבחון מהיר במתנה תוך 10 דקות בטלפון ונבין מה מעכב אותך לפרוץ קדימה

על מנת לקבל את האבחון במתנה, יש למלא את הטופס שנמצא כאן מתחתיי ואנו נתאם איתך שיחת טלפונית שתאפשר לנו להבין לעומק מה קורה איתך, מהם האתגרים העומדים בפניך ודרכי הפעולה בדרך לפתרון.

מרגיש תקוע? מרגיש שלכאורה יש לך הכל אבל מרגיש ריק מבפנים?

רוצה לשפר מרחב חיים כלשהוא? בריאות, זוגיות, שמחת חיים, כסף ושפע, חיבור עם הילדים? סובל מהתמכרות כלשהיא, רוצה לשנות הרגלים ישנים? או שפשוט רוצה לגלות את מלוא הפוטנציאל הטמון בך?

מלא את פרטיך בלשונית שלידי ותקבל במתנה אבחון מהיר בן 10 דקות שיעזור לך להבין את השורש של הקושי שלך ומספר דרכי פעולה לפתרון.

אנשים ששוחחו איתי בין אם במפגשים  אחד על אחד, בסדנאות ובשיחות אבחון קצרות חוו טרנספורמציות אדירות בפרקי זמן קצרים החל משינויים בריאותיים, שיפור במצב פיננסי, יציאה מדיכאון עמוק ועוד, אופי המפגשים אינו שגרתי ובכל מפגש אנחנו מחפשים בשמחה את השורש של הסבל ומשחררים אותו יחד בכיף ובאהבה..

אודותיי:

שמי אלי ויצמן, איש חזון והשפעה ומייסד שיטת 7 השערים. התשוקה הכי גדולה שלי היא לעורר אנשים לגדולה שטמונה בהם ולראות איך הבלתי אפשרי שלהם הופך לאפשרי.

לעשות את הצעד הראשון זה לרוב מאתגר, אבל ברגע שעושים את הצעד הראשון נוצר מומנטום שנותן הרבה כוח ליצירת שינוי מהותי ומתמשך.

בשמי ובשם צוות האקדמיה  מאחלים לך חיים מלאי אהבה תשוקה שמחה ומימוש מלא של הפוטנציאל הטמון בך.

לחייך

אליהו ויצמן

השער שלך לעצמך

מה לקוחות שעברו איתי תהליכים מספרים?

בעומק הפנימיות שלנו, כולנו אותו הדבר, כולנו רוצים להיות בריאים, כולנו רוצים להיות שמחים, כולנו רוצים שיהיה לנו שפע וכסף לחיות חיים טובים וכולנו רוצים לאהוב ולהיות נאהבים.  בפועל, בתכלס, מעטים האנשים שמצליחים להגיע לכך. לא כי זה לא אפשרי, אלא כי לחיות היום זו אמנות ואת זה חייבים ללמוד, או דרך כאבים שהחיים מזמנים אשר מכריחים אותנו להשתנות, או דרך רצון לגדול, לצמוח בסביבה מעצימה יחד עם אנשים שכבר עושים את זה.

אני מזמין אותך לעשות את הצעד הראשון, לקחת אחריות ושליטה על חייך, למלא את הטופס שלידי וביחד ניקח את חייך לשלב הבא.

לחיי חיים של אהבה, השפעה, בריאות ונתינה

חברך

אליהו ויצמן 

 

התחברות / התנתקות