fbpx

סודות האותיות- איך ליצור את המציאות שאתה ראוי לה

מאמר מרתק החושף את הסוד הגדול בשורש האותיות מ.צ.א 

ככלי ליצירת פריצת דרך משמעותית

סוד השורש מ.צ.א

אין אדם שלא היה רוצה ליצור לעצמו מציאות טובה יותר, יותר בריאות, שמחה, כסף, זוגיות טובה יותר ועוד. 

הסוד הגדול בשורש מ.צ.א מתאים לכל מי שרוצה יותר מהחיים, לכל מי שהיה רוצה להמציא המצאה, לגלות גילוי כלשהו, למצוא אהבה, שמחה, למצוא שלווה, ליצור עוד שפע בחייו וכמובן לכל מי שרוצה למצוא את עצמו בכל הדבר הנפלא הזה שנקרא חיים.

צעד ראשון: אתה חייב להיות צמא להצלחה

האנשים המצליחים ביותר בעולם מוכיחים פעם אחר פעם שכסף, מעמד וכל שאר הדברים החומרים הם לא ערובה להצלחה ברת קיימא.

אנשי העסקים המצליחים ביותר בעולם הינם אנשים שבנו את ממונם בעשר אצבעותיהם- כיוון שהיה להם משהו שלרוב בני האדם אין- הם פיתחו רעב וצמא אינסופי להצלחה להתקדמות להתפתחות וזה גם מה שעליך לעשות אם ברצונך להתקדם בחיים. עליך למצוא את כל הסיבות למה אתה עושה את מה שאתה עושה ולמצוא את נקודת הצמא בתוכך, למצוא את הנקודה בתוכך שבה תאמר לעצמך :”אני אתן את כל כולי למען האידיאל, המטרה, הזוגיות ומה שזה לא יהיה”

עליך להיות צמא יותר מכל מי שסביבך

צעד שני: אתה חייב למצוא אומץ בתוכך

צמא ורעב פנימי זה חשוב מאוד אבל זה לא יעבוד בלי אומץ להעז, בלי האומץ לומר את מה שיש לך לומר. עליך למצוא אומץ בתוכך שיאפשר לך ברגע האמת לתת את מה שיש לך לתת. העינין הוא שאומץ אמיתי זה לא מה שכולם חושבים. אנשים רואים איזה מנטור נותן הרצאה מול 5000 איש ואומרים “איזה אמיץ הוא”

אנשים רואים אדם קופץ ממטוס ללא מצנח ואחרי 2 דקות באוויר נוחת על הקרקע לתוך רשת נמתחת ענקית ללא פגע וזוכה לתהילת עולם ואז כולם אומרים “איזה אמיץ הוא זה”

אם אדם רגיל ינסה לעשות זאת לבטח ימצא את מותו, משמעו שלאומץ אמיתי יש רובד נוסף שרוב האנשים לא מוכנים להכיר בו….

צעד 3: אומץ אמיתי מושג על ידי מאמץ מתמשך

 אותו מנטור שעמד מול 5000 איש וזה היה נראה כמעט ללא מאמץ, עשה זאת כיוון שבתחילת דרכו הוא העביר הרצאה מול 2 אנשים, לא התייאש ולהרצאה הבאה הגיעו 10 אנשים ואחרי כן 50 וכן הלאה הלאה, משמעו שאומץ אמיתי הוא תולדה של מאמץ. רוב בני האדם מוותרים כאשר הדברים לא מסתדרים כמו שאנחנו רוצים. אם ציפית שיגיעו 100 אנשים לסדנא שלך והגיעו רק 3 אנשים, האם עדיין תהיה לך האנרגיה לקום בבוקר בתשוקה ולשפר את התוצאות שאתה מביא למרחב של חייך או שתוותר?

אם ציפית שבגיל 30 תהיה אבא לילדים ושפע של פרנסה והמציאות כרגע היא שאתה רווק בחובות עם בעיות גב, מה עושים במצב כזה?

התשובה מתחילה בהבנה שאם ברצונך לחיות חיים גדולים, משהו חייב להניע אותך, תחושת צמא שגדולה ממך ואינה ניתנת להסברה וכשיש צמא עליך לפתח אומץ בתוכך ולהבין ששום דבר אמיתי לא יושג ללא מאמץ וכאשר הבנת את העיניין הזה, עליך לשים חיוך גדול על השפתיים ולצאת קדימה אל העולם במלוא התשוקה והשמחה.

“אם יגעת ומצאת, תאמין, אם לא יגעת ומצאת, אל תאמין”

מוגש באהבה, חברך 

אליהו ויצמן

השער שלך לעצמך

התחברות / התנתקות