fbpx

ההמלצה של יועד

“הכרתי את אלי בחודש יולי 2014. אני גאה להיות תלמיד שלו. הגעתי לאלי לאימון, עם תסמונת טורט, בעיות גלישה בפייסבוק (מספר שעות ביום), עם חוסר יכולת לשבת לעבוד בעסק שלי אפילו 10 דקות ביום, ועם עוד בעיות מפה ועד להודעה חדשה. הגעתי כשאני מחפש את האושר, מחפש את ההצלחה ומעוניין להיות בטוח בעצמי. 

כיום, 95% מהמחשבות שלי הן חיוביות. אני ממוקד במה שטוב ולא במה שרע. הטורט ירד פלאים, בעזרת מודעות. מאד קל להיגרר אחרי הגירויים שהעולם חושף בפנינו: פייסבוק, ווצאפ, סידורים בלתי צפויים, מטלות שווא שלא תורמות לנו יותר מדי. כיום, לא רק שאני מאושר, מצליח ולא גולש בפייסבוק יותר מ-5 דקות ביום, גם מערכת היחסים שלי השתפרה, החברים והמשפחה שלי מעריכים אותי יותר. הפסקתי לאכול ג’אנק פוד לחלוטין, אני עושה כל יום ספורט באופן קבוע לפחות חצי שעה ביום – דבר שלא הייתי מצליח לפני האימון עם אלי. למדתי למקד את עצמי במה שמקדם אותי בחיים ולא במה שעוצר אותי. לצורך העניין, לפני שבוע, בתוך 30 שעות בלבד, ייצרתי 15 אלף ש”ח בעסק שלי. זה קרה בזכות המחשבות שחשבתי – המחשבות שפיתחתי לאחר כ- 5 מפגשים עם אלי.

אלי תרם לי רבות מהידע שלו ואני אמשיך איתו את האימונים, גם אחרי שהגעתי למקום מאד טוב בחיים שלי. למקום הכי טוב שהייתי בו.”

התחברות / התנתקות