fbpx

ההמלצה של חני

“ראשית חשוב לראות את התמונה בהתרחשות בשיעורים. לפנינו ניצב בחור צעיר ונמרץ כמורה לחיים. בחור מלא מרץ המאמין שזה יעודו, להפיץ ידע וללמד בני אדם כיצד להשתמש בידע הלכה למעשה בחיי היומיום. אין זה קל לעמוד, להרצות וללמד בין היתר אנשים מבוגרים ובוגרים (בגיל הוריו ויותר). אך אין דבר שירתיע את אלי המורה להגיע ליעד על פי הצבת מטרותיו.

ובכן זכיתי ללמוד בשיעוריו המתקדמים שלב אחרי שלב, הבנויים בהגיון רב. ולהשתמש בכלים שרכשנו בשיעורים, שנחלקו לפי נושאים מוגדרים מראש. מאד מצא חן בעיניי שהמורה הביא דוגמאות מהשטח, גם מחייו האישיים. עובדה העושה את הדברים אמיתיים יותר, ולא דוגמאות בעלמא. תוך התייחסות גם לצדדים הפחות מוצלחים או מנצחים. עובדה המראה על גדלות רוח ואומץ רב, להיחשף גם כשאתה הוא המורה. לנתח את המקרה, והעיקר להבין איך אפשר לצמוח ולגדול הלאה…. כי הרי זאת המטרה שבגללה הגענו ללמוד בקורס זה.

למדתי רבות, בין הפנינים אימצתי לדוגמא  את נושא “הבהירות”. אלי הבהיר לנו עד כמה חשוב להבהיר לעצמך, בבהירות ממוקדת, את היעד אותו אתה רוצה לכבוש ולהגיע. אך לא פחות חשובה, ולעיתים אף יותר, היא הדרך. זהו השיעור האמיתי שלנו. הבהירות שלנו במחשבה בניסוח עוזרת לנו למקד את היעד. ולהבהיר לעצמנו באיזה דרך נפעל? ומה נאמץ לעצמנו מהכלים שלמדנו בדרך להגשמה ומימוש.

אלי משתמש בטכניקות מגוונות מאד, המאתגרות ומסקרנות משיעור לשיעור. 

לסיכום ממליצה בחום ובאהבה להשתתף בהרצאות, בקורסים ובכל דרך לשמוע וללמוד מהמאמן אלי ויצמן.”

התחברות / התנתקות