fbpx

אשת חיל מי ימצא- מה נשים רוצות וצריכות ומה התפקיד של הגברים בכל הסיפור הזה

כבר בתקופה התנ”כית רבים האנשים שחוו קושי אדיר במערכות יחסים הזוגיות שלהם. אומרים שחיבור בין גבר לאישה הוא קשה כקריעת ים סוף. הנה חלק א’ מתוך ניתוח עמוק ומרתק של שיר ההלל שכולנו מכירים “אשת חיל” שיראה לכם אחת ולתמיד מה נשים רוצות וצריכות ומה התפקיד שלנו הגברים בכל הסיפור הזה.

"אשת חיל מי ימצא ורחוק מפנינים מכרה"   

 2 שאלות עולות כאן, הראשונה, מי ימצא אשת חיל?

והשנייה מה זה רחוק מפנינים מכרה?
האות מ’ והאות י’ במילה “מי” בגימטריה זה 50 אשר הופכת לאות נ- אות המסמלת נאמנות על פי חכמת הקבלה. משמעו מי ימצא אשת חיל?

 זה אשר נאמן לשרת את הטובה הגבוהה של החיים (אלוהים, התבונה האינסופית, היקום) 
ואשר נאמן לעצמו.

בשפה פשוטה מדובר באחד שיודע מה הוא רוצה מעצמו…

ואם הרצונות שלו מזוככים לטובת עשייה חיובית אז בכלל זכינו:)


המשפט השני מדבר על מי זאת אשת חיל, מהי התכונה

שמבדילה אותה מכל הנשים שאינן נשות חיל? 
אז מה זה אם כן
“רחוק מפנינים מכרה”?
באנגלית מתרגמים את המשפט הזה
“And she is more precious than diamonds”
משמעו היא יותר יקרה מיהלומים. אבל זהו לא הפירוש המדויק.

הפירוש המדויק הוא שאשת חיל היא אחת שאי אפשר לקנות אותה גם לא תמורת

היהלום היקר מכל. היא לא מסתנוורת בקלות מכל מה שנוצץ, היא מחפשת משהו אמיתי. 

"בטח בה לב בעלה ושלל לא יחסר"

המשפט השני בשיר אשת חיל  “בטח בה לב בעלה ושלל לא יחסר” טומן בתוכו תובנות רבות לגבי הקשר בין נשים גברים.
מי שאחראי על השפע בבית זה לא הגבר, זה האשה.

האישה היא המפרה, היא מביאה את הפירות. הגבר מביא את הזרע- הפוטנציאל. לכן האישה מביאה ילדים ולא הגברים, לאישה יש יכולת ריפוי ואינטואיציה אדירים אשר בהינתן התנאים הנכונים, הפוטנציאל מתממש. כמו שיש אדמה שמביאה יותר פרי ובאיכות טובה יותר,כך יש גם אדמה שמביאה פרי פחות בשל, פחות טעים ובכמות פחותה.
כמובן שיש הבדל בין אישה לאישה וזה כמובן קשור לאדמה עליה היא הופרתה ואיך שהיא מזינה את עצמה. העיניין הוא שגבר שמחובר לעצמו ונאמן לעצמו ביכולתו להפוך כל אדמה לאדמה פורייה, משמעו שאם אנחנו הגברים  ניתן לאנשים שלנו  את מה שהן הכי צריכות, הן אוטומטית תתחברנה לחלק בתוכן שהוא כמו אימא אדמה ותבאנה שפע רב לבית. מצד שני לאישה יש גם אחריות גדולה (בפסוקים הבאים נגלה יחד את סודות העוצמה הנשית)

תמצית המהות הזכרית היא חופש

חשוב להדגיש למען כל פלחי האוכלוסיה שאנרגיה זכרית זה לא גבר ולא אישה, זה קוטב שקיים בתוך כל אחד ואחד מאיתנו. ברוב המקרים גברים בוחרים בקוטב הזכרי שלהם כקוטב דומיננטי ונשים בוחרות בקוטב הנקבי שלהם כקוטב דומיננטי. כפי שיתגלה בהמשך, גברים ונשים שאינם חיים את הקוטב הדומיננטי שלהם חווים סבל רב בחייהם.

הסוד מתגלה בחלק הראשון של המשפט: “בטח בה לב בעלה”
המהות הזכרית היא מהות של חופש, לכן בצורה מסורתית לגברים היה משמעותית יותר קשה להתחייב לקשר זוגי כי זה פגע בתחושת החופש ובעצמאות שלנו. (בעידן המודרני, נשים עצמאיות וחזקות חוות את התחושה הזו גם כן ויש להן קושי רב להתחבר עם גבר אחד לתמיד).  האמת היא שחיבור  זוגי נכון ומאוזן מייצר לגבר תחושה של חופש ואהבה אשר נותנים לו חופש להיות הכי טוב שהוא יכול בעולם הזה.

הפוטנציאל המקסימלי של הגבר בא לידי ביטוי באופן מלא רק כאשר הוא נהפך לכוח משפיע בעולם ומוכן להעניק לאישה שלו את מה שהיא הכי צריכה: את הבטחון שהלב שלו יהיה שלה לעולמים, שהוא אף פעם לא יעזוב ויאהב רק אותה. גם אם האישה היא אשת עסקים מדהימה ובעולם החיצוני מצליחה בענק, בעומק הלב שלה היא צמאה לתחושת בטחון מהגבר שלה, היא צמאה לגבר שיכבוש אותה, לא בכוח הזרוע, כי אם בכוח של אהבתו הבלתי מתפשרת, כי זה מה שמוציא את כח הפריון בתוכה ברמה העמוקה ביותר. 
המילה לב היא לא רק לב רגיל שכולנו מכירים, יש גם כאן סוד ענק. גימטרייה של “לב” זה 32 וכולל בתוכו את 22 אותיות הא-ב ו 10 הספירות הקבליות שהינם צינורות וכלים למשיכת שפע. הקבלה מדברת על כך שכל העולם נברא בשילוב הזה.

לסיכום אנחנו הגברים תפקידנו לתת בטחון ואהבה לנשים היקרות שלנו 

ויש אינסוף דרכים לעשות זאת וכל אחד יכול לעשות זאת. זה מתחיל מלקנות פרחים לשבת, 
לומר מילה טובה, לומר לה כמה שאתם אוהבים אותה ושהיא האחת והיחידה שלכם לעולמי עולמים או פשוט להסתכל לה עמוק בעינים ולתת לעיניים לדבר דרך הנוכחות העמוקה שלכם.

לכן הנשים, כל מה שנותר זה להישאר רכות ופתוחות, להתמסר ולהנות מאינסוף שפע של שמחה אור ואהבה.

פרקים נוספים יגיעו בהמשך

לחיי  האהבה, אהבת אמת, תשוקה ושמחה אינסופית

מוגש באהבה

אליהו ויצמן

השער שלך לעצמך

 

 

התחברות / התנתקות