תקנון

מדיניות פרטיות, מדיניות אספקה ומשלוחים ומדיניות ביטולים

פרטי בית העסק:

שם משפטי: אליהו ויצמן

מספר עוסק מורשה:040436099

כתובת בית העסק: העוגן 2 יבנה

מדיניות פרטיות:

כללי  הפרטיות שלך חשובה לנו מאוד. על מנת להבין טוב יותר איזה מידע אנו אוספים ומהו השימוש שאנו עושים במידע זה, אנא קרא את מדיניות הפרטיות המפורטת להלן.

מידע אודות המשתמש  מדיניות פרטיות זו מדגימה כיצד מפעיל האתר twa משתמש ושומר על המידע שאתה מספק ומוסר על אתר twa (להלן: "האתר"). כל מידע אישי ו/או אחר שאנו אוספים, נעשה בהתאם למדיניות פרטיות זו ובכפוף לדיני מדינת ישראל.

סוג הפרטים והמידע – גלישה, ביקור ושימוש באתר יכול להיעשות בעילום שם. עם זאת, פעולות שונות עשויות לדרוש ממך לספק פרטים שונים. אנו עשויים לאסוף גם את המידע הבא: מידע אודות השימוש שלך באתר, מידע אודות עסקאות הנעשות באמצעות האתר ו/או כל מידע אחר שאתה מוסר ו/או מעלה ו/או מפרסם על גבי האתר.

מידע מקוון בלבד – מדיניות פרטיות זו חלה על מידע הנאסף במסגרת השימוש שלך באתר בלבד. המידע הנזכר לעיל עשוי בין השאר לשמש ל:

1.      לאפשר ולשפר את הגישה שלך ואת השימוש בשירותים של האתר;

2.      להתאים לך אישית את האתר ושירותיו;

3.      לשפר את שירות הלקוחות;

4.      לנהל טוב יותר את האתר;

5.      לספק לך את השירותים ו/או המוצרים שאתה רוכש;

6.      לשליחת דו"חות, תקשורת שיווקית, מיילים תקופתיים חשבוניות בדבר שירותים ו/או את המוצרים;

7.      לעבד את העסקאות שנעשו באמצעות האתר;

אנו לא נחשוף את המידע האישי שלך לצד שלישי מכל סיבה שהיא.

בנוסף, אנו עשויים לחשוף מידע אישי אם וכאשר אנו סבורים כי שחרור כזה הוא ראוי ו/או נחוץ בכדי לציית לחוק, כדי לקיים את פסיקת בית משפט ו/או צו בית משפט, כדי להגן על זכויותינו ועל זכויותיהם של צדדים אחרים ו/או על רכושם ועל מנת לאכוף את המדיניות באתר.

כתובת הדואר האלקטרוני שסופקה על ידך לאתר לצורך עיבוד תקשורת ו/או הזמנות ו/או עסקאות מכל סוג שהוא, תשמש למטרה הבלעדית של שליחת למשתמשים מידע ועדכונים רלוונטיים לשימוש שלך באתר האינטרנט, כמו גם לתקשורת עמך ו/או להזמנות שלך.

אם וכאשר אתה מעדיף להפסיק לקבל חומרי שיווק ו/או הודעות דוא"ל עתידיות, אנא עקוב אחר ההוראות לביטול הרישום המפורטות בחלק התחתון של כל הודעת דוא"ל שאנו שולחים לך.

אבטחה  אנו ננקוט באמצעי זהירות טכניים וארגוניים סבירים כדי למנוע אובדן, שימוש לרעה או שינוי של המידע האישי שלך. אנו נוקטים באמצעים שונים כדי להבטיח את המידע האישי שהמשתמשים באתר נדרשים לספק לצורך ביצוע הזמנה או לצורך גישה, כניסה, שליחה של מידע ותקשורת, או בכדי לשנות את המידע האישי שניתן על ידי המשתמש.

פרטים אישיים של המשתמש לא יועברו אל מחוץ לאתר ללא הסכמתך, אלא בתנאים שהוזכרו לעיל.
 עוגיות (cookies) – עוגייה היא מחרוזת אותיות ומספרים המשמשת לאימות, למעקב ולאגירת מידע על אודות גולש באתר אינטרנט, כגון שמירת העדפות המשתמש. אנו משתמשים בעוגיות כדי לפקח ולנתח נתונים על התנועה באתר, לזכור ולנתח פריטים המהווים חלק מעגלת הקניות של המשתמש וכדי לשמור את העדפות המשתמש לשימוש עתידי באתר. אנחנו עשויים ליצור קשר ולהתקשר חוזית עם ספקי שירותים כדי לסייע לנו להשתמש באתר ובתנועה בו בצורה יעילה יותר. ספקים אלה לא מורשים לעשות כל שימוש במידע האישי שנאסף על ידינו למטרות אחרות, מלבד שיפור האתר והמסחר בו.

ניתן לחסום עוגיות דרך הגדרות הדפדפן. אפשרות זו עלולה לגרום לשירותים מסוימים שבאתר להציג תקלה ו/או שלא לפעול כראוי.

פרסומות – האתר יתכן ויכלול תכנים מסחריים כגון פרסומות וחומר שיווקי המועלים על ידי ספקי שירות שונים, מפרסמים או משתמשים, המבקשים להציע סחורות או שירותים למכירה. אנו לא אחראים על כל חומר מעין זה ולא לכל תוצאה של הסתמכות המשתמש על חומר כזה. אנחנו לא ממליצים ו/או מעודדים אתכם לרכוש את המוצרים או השירותים המוצעים בחומר זה. אחריות על כל חומר מעין זה מוטלת על הגורם שפירסם אותו. עבור פיתוח, פרסום, שיווק העסק, אנו רשאים ועשויים להשתמש בכל מידע שאינו אישי.

קישורים ו/או שירותים של צדדים שלישיים

האתר עשוי להציע ו/או לכלול שירותים ו/או מוצרים המסופקים על ידי צדדים שלישיים. לצדדים אלה יש מדיניות פרטיות ותנאי שימוש משלהם.

אנו לא יכולים לקחת ולא לוקחים אחריות בכל הקשור לפעילות, לשירותים ו/או למוצרים של צדדים שלישיים אלה.

תנאי שימוש – השימוש באתר כפוף לתקנון האתר, המפרט ומרחיב את תנאי השימוש, הויתורים וההגבלות השונות. בעצם השימוש באתר אתה נחשב כמי שקרא והסכים לתקנון האתר.

הסכמה מדעת – בעצם השימוש באתר אתה מסכים ומאשר את מדיניות הפרטיות ואת תנאי השימוש.

עדכון מדיניות – אנו יכולים לשנות ו/או לערוך ו/או לעדכן את מדיניות הפרטיות מעת לעת. אתה מוזמן לבדוק את העמוד מדי פעם כדי לוודא שאתה מכיר את כל השינויים.

יצירת קשר – בכל שאלה ו/או בקשה הקשורה לסוגיות פרטיות ומדיניות פרטיות זו, אנא אל תהססו ליצור עמנו קשר ב-info@twa.co.il.

מדיניות אספקה ומשלוחים:

יש לחלק את המוצרים באתר ל-3 קטגוריות עיקריות:

  1. קורסים דיגיטלים
  2. ערכות דיסקים,ספרים ועוד מוצרים פיזים
  3. פעילות פרונטלית הכוללת קורסים, סדנאות, תכניות לימוד והכשרה, מפגשי אימון פרונטלים, שיחות ייעוץ טלפוניות ואינטרנטיות.

מדיניות אספקה ומשלוחים עבור קורסים דיגיטלים:

מיד בסיום ההרשמה וביצוע התשלום, הלקוח יקבל מייל ובו שם משתמש וסיסמא ייחודית עבורו, הכניסה לקורס תתאפשר רק באמצעות שם משתמש וסיסמא שקיבל.
תכני הקורסים הנרכשים יהיו זמינים ללקוח למשך של שנתיים מיום הרכישה, לאחר מועד זה לא יהיה ניתן לצפות יותר בתכני הקורס. ישנם קורסים ארוכים יותר וקצרים יותר. ברמה המקצועית קיימים קורסים שנפתחים בבבת אחת, כלומר כל תוכן הקורס זמין לרוכש באופן מיידי ויש מצבים שבהם הקורס נפתח בהדרגה, כלומר בשלב הראשון ייפתחו הפרקים הראשונים, ולאחריהם שאר הפרקים ייפתחו בצורה הדרגתית, תדירות פתיחת שאר הפרקים החדשים יהיו פעם בשבוע, כשבוע לאחר הפרק הקודם.
פעם בשבוע הלקוח יקבל אימייל תזכורת שנפתח לו פרק חדש, עם לינק ישיר לצפייה בפרק החדש. בכל שלב, כל הפרקים הפתוחים יהיו זמינים לצפייה חוזרת, רק במשך תקופת השימוש בקורסים. אופן קבלת הקורס מצוין בכל קורס בצורה נפרדת ובולטת.

מדיניות אספקה ומשלוחים עבור מוצרים פיזיים:

אספקת המוצרים אשר נרכשו באתר ואשר התמורה בגינם שולמה במלואה תיעשה על ידי מפעילת האתר ו/או מי מתאמה .מפעילת האתר תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידי הקונה באתר לכתובת בישראל שהקליד בעת ביצוע ההזמנה. מפעילת האתר תפעל  כדי לספק את המוצרים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה של המוצרים, אלא אם כן נכתב אחרת באתר וכמפורט להלן.

2. אספקת המוצרים, בתנאים ובפרק הזמן המפורטים בדף המכירה, תיעשה על ידי מפעילת האתר או מי מטעמה, ימי עבודה נספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי של הלקוח ("ימי עבודה" – ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).

3. בנסיבות של איחור בשל כוח עליון כדוגמת שביתות, שריפה, שיטפון, מלחמה וכו', תיידע מפעילת האתר את הלקוח מייד עם היוודע דבר האיחור ויאפשרו לו לבחור בין המתנה לקבלת המוצר, קבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה והשבת הסכום ששולם. מפעילת האתר לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו\או לאי אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו\או מאירועים שאינם בשליטתם לרבות שביתות השבתות וכיו"ב. 

4. במקרה של איחור באספקת מוצר ללקוח, יהא הלקוח רשאי לבטל את העסקה במועדים הקבועים בדין ובנסיבות הקבועות בדין. על אף האמור לעיל, בכל מקרה, מפעילת האתר תהא אחראית בהקשר לאיחורים, עיכובים או כשלים באספקת מוצרים שנרכשו באתר לנזקים ישירים בלבד ככל שייגרמו עקב מעשה או מחדל של מפעילת האתר ובהיקף שלא יעלה על מחיר המוצר שנרכש על ידי הלקוח.

5. עקב המצב הביטחוני ששורר במדינה, מסרבות לעיתים חברות הובלה להוביל מוצרים לישובים מסוימים שהכניסה אליהם כרוכה בסכנת חיים למוביל. במקרה כזה מפעילת האתר תהא רשאית לתאם עם הלקוח את מסירת המוצר במקום מוסכם אחר שיהיה מקובל על הצדדים.

6. הוראות מדריך הדואר של חברת דואר ישראל בע"מ יחולו על כל אספקה\הובלה של מוצר באמצעות דואר ישראל. על הלקוח מוטלת האחריות הבלעדית לאסוף את המוצר ממקום האספקה. סופק המוצר בתוך תקופת האספקה הרלוונטית למקום האספקה, והלקוח לא אסף אותו כנדרש, לא תשמע על ידי הלקוח ו/או מי מטעמו כל טענה, תביעה או דרישה לגבי עיכוב או איחור במשלוח המוצר.

7. זמני אספקת המוצרים כפי שאלה מצוינים בדפי המכירה של המוצרים מצויינים במונחים של ימי עסקים (ימי א'-ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).

8.  במידה ויתברר למפעילת האתר כי היא אינה יכולה, במסגרת אמצעיה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק את המוצרים ללקוח ולא ימצא פתרון המקובל על הצדדים תהיה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר ללקוח. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב מפעילת האתר ללקוח את מלוא התמורה ששילם (אם שילם) ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו, והלקוח לא יהיה זכאי לכל פיצוי בגין ביטול העסקה.

9. ניתן לאסוף את המוצרים המוזמנים ישירות מחנות האתר בתיאום מראש.

 מדיניות אספקה ומשלוחים עבור קורסים וסדנאות
פרונטליים, מפגשי אימון, ייעוץ טלפוני וכיוצא בזה:
במקרה של רכישת קורסים וסדנאות פרונטלים שתאריכם ידוע מראש, עם ביצוע הרכישה ואישורה על ידי חברת האשראי, יישלח אל הלקוח מייל באופן אוטומטי ובו הנחיות לקראת הקורס/מפגש סדנא שרכש. 
במקרה ורכישה של מוצרים ושרותים שיש לקבוע את מועד האספקה של השירות כגון מפגשי אימון אחד על אחד/סדנא פרטית/סדנא לארגון או חברה, מייד עם ביצוע התשלום ואישורו על ידי חברת האשראי יישלח מייל בצורה אוטומטית ובו הנחיות לקביעת מועד לקבלת השירות. בכל מקרה שירות הלקוחות שלנו עוקב אחר רכישות מסוג זה וידאג ליצור עם הלקוח קשר לקביעת מועד אספקת השירות בכל מקרה עד ל-7 ימי עסקים ממועד הרכישה.
 

מדיניות ביטולים:

מדיניות החזרת המוצרים/שירותים באתר כפופה לחוק להגנת הצרכן במדינת ישראל,
בכל תשלום שהוא, יקבל הלקוח את המוצר/השירות אותו רכש באתר בהתאם לתנאים ולכללים
המפורסמים באתר ובדף בו מבוצעת הרכישה בפרט. 

מוצרים פיזים וקורסים דיגיטלים:

הלקוח רשאי לבטל עסקה עד 14 יום מיום ביצוע התשלום ולקבל את מלוא כספו חזרה.

הלקוח יהיה רשאי להחזיר כל מוצר/שירות אותו רכש עד 30 יום מיום קבלתו ולקבל את כספו
חזרה (בתנאי שהמוצר נשלח באריזתו במצב תקין ובתנאי שלא נעשה בו שימוש), בית העסק
יהיה רשאי לקזז עד 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם, מסכום העסקה המקורי,
אלא אם כן הסיבה לביטול העסקה היא עקב תקלה/פגם כלשהוא במוצר פיזי.

 "תכנית הלימודים השנתית" 

  1. עד שבועיים לפני תחילת תכנית הלימודים השנתית – החזר מלא למעט דמי הרשמה (עד 350 ש"ח)
  2.  במהלך שבועיים לפני תחילת תכנית הלימודים השנתית- 10% דמי ביטול
  3. מתחילת תכנית הלימודים השנתית ועד תום המפגש ה-3 – דמי ביטול בגובה 20%
  4. מתחילת תום המפגש ה-3 בתכנית הלימודים השנתית  ואילך (החל מהיום ה-22) – אין החזר כספי, לא ניתן לבטל עוד הרשמה.
  5. בכל מקרה של ביטול, לא יינתן החזר עבור דמי ההרשמה
  6. בכל מקרה של ביטול, יוכל הלקוח להשאיר אצלו כאות תודה והבעת אמון, את חבילת הערכות הדיגיטליות שלנו אשר קיבל בעת ההצטרפות בשווי 2415 ש"ח באהבה ומכל הלב.
  7. בקשת ביטול תתקבל בכתב בלבד, במייל או פקס בלבד. כל סיכום אחר שנעשה בעל פה לא יהיה קביל
  8. במקרים יוצאים מן הכלל הנהלת בית העסק תשקול כל מקרה לגופו

בכל אופן ומבלי לגרוע בדבר מהכתוב לעיל לא ניתן יהיה לקבל החזר כספי בעבור" תכנית הלימודים השנתית" לאחר 21 יום מיום תחילת התכנית בפועל. בכל מקרה של ביטול לא יינתן החזר עבור דמי ההרשמה.

ערבי מבוא וכנסים יומיים , להלן: "המפגש"

רוב המפגשים שלנו הינם מפגשים בשיטת הדאנה – משלמים כמה שרוצים לפי הערך שכל אחד מרגיש שקיבל.

במקרים מסוימים יש תשלום עבור מפגשים ובמקרים שכאלה אלה תנאי הביטול:

  1. אם הגעת למפגש, נשארת עד סופו והרגשת שלא קיבלת תמורה מלאה להשקעתך, תוכל לקבל את כל כספך בחזרה ללא שאלות.
  2. עד שבועיים למועד המפגש – החזר מלא

  3. במהלך שבועיים לפני מועד המפגש 50% דמי ביטול
  4. לא הגעת למפגש- אין החזר כספי. ניתן להמיר את עלות המפגש למפגש עתידי או לכל שירות/מוצר שבית העסק מציע