fbpx

קורס הוידאו שילמד אותך איך להעיר את האנרגיה היצירתית שלך

ולהפוך כל פחד לדחף אדיר להצלחה

האם אתה חי את החלומות שלך או את הפחדים שלך?

האם אתה חי את חייך בצורה מלאה? האם אתה הולך עם האמת שלך עד הסוף או שאתה מרצה אנשים אחרים, נותן ללא גבול ומרגיש שאין לך את התשוקה שאתה צריך על מנת להגשים את החלומות שלך?

הרצון שלך ליצור לעצמך חיים טובים יותר מעורר הערצה בעיני ואני הראשון לעודד אותך לנוע קדימה. המכשול העיקרי בדרך לכל התקדמות, כל הצלחה, כל פריצת דרך אישית עסקית, זוגית, בריאותית היא תמיד פחד.

פחד מכשלון, מאכזבה, ממה יגידו עליי, פחד מעוני, ממוות, יש אפילו אנשים שיש להם פחד מהצלחה. כל הפחדים האלה מקורם ב-2 פחדים עיקרים: הפחד שאנחנו לא מספיק טובים והפחד שאנחנו לא ראויים לאהבה. כל תקיעות, לחץ, חרדה, כשלון ואכזבה מקורו בפחדים לא פתורים

מבנה הקורס מפחד לדחף

להתראות פחד, שלום להצלחה, לתשוקה ולאמונה- מבנה הקורס

בשבוע הראשון ניצור בהירות מחשבתית– נלמד על הכוחות שמניעים ומעצבים את חייך, תבין לעומק למה אתה עושה את מה שאתה עושה,נלמד על המודע והתת מודע, על מוח ימין ומוח שמאל ועוד שלל הפתעות. העקרון המנחה הוא שכל הצלחה בחיים מורכבת מ80% פסיכולוגיה ו20% מכניקה. כמו כן תקבל ממני שאלון ייחודי אשר מילואו יאפשר לי לדעת במדויק מה קורה בתוכך, מה מעכב אותך ומהן הפעולות שעליך לעשות כדי לפרוץ את תקרת הזכוכית שתביא אותך לשלב הבא. 

 כל שינוי, כל פריצת דרך דורשת אנרגיה, אם אין אנרגיה בתוכך דברים לא ישתנו. אין בי כוונה להריץ אותך מרתון או להכין אותך לאולימפיאדה אלא שבשבוע זה נלמד יחד טכניקות וכלים שישפרו את רמת האנרגיה שלך פלאים במקסימום 5 דקות ביום, תקבל כלים לשחרור עצבים, כעסים, תסכולים ופחדים. כמו כן תקבל הבנה עמוקה על איך שינוי בתנוחות הגוף שלך משפיעה באופן ישיר על ההתמודדות שלך עם פחדיך, תלמד איך להפוך את הפחד והחרדה לכוח, איך להפסיק לבטל את עצמך ואיך לשפר את הבטחון העצמי.

נענה על שאלות כמו איך לשמור על מיקוד לאורך זמן, איך להתמיד, איך לשמר את הדחף להצלחה לאורך זמן, איך לחזק את כוח הרצון, איך להתמקד במה שטוב ולהפסיק לראות את השלילי.

“החיים והמוות ביד הלשון” כך נאמר:) למילים יש כוח אדיר והשפעה מיידית על מצב הרוח שלך, הרגשות שלך וגם על מצבך הבריאותי. מילים ביכולתן להבריא אותך או לאפשר למחלות להתפתח בתוכך. בשבוע זה תגלה הלכה למעשה איך שינוי מוכוון ומדויק של מספר מילים בלקסיקון הפנימי שלך ישנה את מצב רוחך לעד.

בשבועיים האלה נלמד ונעמיק על כוחו של התת מודע, נבנה לוח חזון יחדיו שיעזור לאתחל ולעורר את הדחפים שבתוכך ונעיר את החלומות והרצונות הסמויים שלך. 

מערכות יחסים זוגיות מעוררות בתוכינו את התשוקות הגדולות ביותר וגם את הפחדים הגדולים ביותר. בשבוע זה נפצח את סודות שני המינים, הזכרי והנקביוניתן כלים להתמודדות עם פחדים העמוקים ביותר אשר מתעוררים  בעיקר בקשרים הזוגים. אתה תתרגש לראות ולהרגיש איך חוסר מודעות בסיסי הוא הוא המקור לכל כאבינו בתחום זה וכמה בקלות ניתן לשפר מהותית את המרחב הזה.

נלמד את הטכניקות, והכלים של האנשים המצליחים ביותר בעולם ואת הפילוסופיה והפרקטיקה שתאפשר לך לעצב את חייך כרצונך. לאורך כל הקורס ננתח יחדיו את יצירת המופת של גיימס אלן- “אדם כיציר מחשבתו” אשר תקבל ממני גם כן במתנה בגרסא עברית ואנגלית

מה הקורס כולל?

אתר חברים פרטי ובו הקורס מפחד לדחף אשר פתוח לכל החיים עם שלל תכנים , סרטונים,

שיעורים מיוחדים , טכניקות רבות עוצמה לשחרור פחדים, לחיזוק ולשיפור הבטחון העצמי (בשווי כ3200 ש”ח)
 
 אתגר 63 הימים איך להפוך את כל פחדיך לדחפים להצלחה (63 סרטונים רבי עוצמה) (בשווי 1300 ש”ח)
 
 גישה מלאה לספריית חומרי עזר והשראה, סרטונים וחומרים ממיטב המנטורים בעולם (priceless)
 
בונוס מיוחד!! ערכת הדיסקים “אדם כיציר מחשבותיו”
שתלמד אותך איך לשלוט במחשבות שלך ולשנות את תפיסות העולם שלך לעבר חיי אהבה שמחה ושפע רב (בשווי 595 ש”ח)

כמה זה עולה?

שווי הקורס הוא כ-5095 ש”ח

ההשתתפות שלך היא 1800 ש”ח בלבד, כולל אחריות מלאה של שבועיים ממועד הרכישה. 

עם ביצוע התשלום, יישלח אליך  מייל עם שם משתמש וסיסמא לגישה מיידית לאתר הקורס,

שם תוכל להתחיל ללמוד איך להעיר את האנרגיה היצירתית שלך ולשחרר את הפחדים המעכבים.

לרכישה טלפונית ניתן ליצור קשר ב 03-5098999

 

להרשמה לקורס מלא פרטיך כאן ועבור לדף התשלום המאובטח

המלצות

אייל גטניו

מיכל עוז ספרה - מאסטר NLP ומאמנת לחופש רגשי

מה זה פחד ואיך הוא נוצר בגוף?

בתוך כל אדם שוכנת אנרגייה

יצירתית מופלאה. המעכב היחיד שלה הוא הפחד.

הפחד הינו פרץ אנרגייה שבכיוונון

נכון ישנה צורתו ויהפוך לדחף אדיר להצלחה

“אם קוראים את המילה פחד הפוך, מגלים את המילה דחף. בתוך הפחד יש כוח אדיר וזה אשר מגלה כוח זה משתמש בו בעקביות יגלה חיים של שפע הגשמה ומימוש אינסופים”(א.ויצמן)

התחברות / התנתקות