fbpx

איך לרתום את כוחות המחשבה לעלייה רוחנית שתסייע ליצירת תוצאות יוצאות מגדר הרגיל בבריאות, בזוגיות, בעסקים וביחסים.

אם גם אתה

  • אוהב ללמוד ורוצה להוציא את מירב הפוטנציאל הטמון בך.
  • רוצה לחיות חיים מלאי אהבה, שמחה, תשוקה, השפעה ונתינה.
  • חשוף לכמות אדירה של גירויים שיוצרים עומס על המערכת שלך ורוצה לעשות סדר במחשבות.
  • כבר השקעת זמן אנרגיה וכסף בלימודי התפתחות אישית.
  • מצליח לייצר תוצאות מצוינות בחייך אך מתקשה להנות מהדרך.
  • מבין שכל תוצאה חיצונית שאי פעם הגיעה אל חייך התהוותה ראשית במחשבה שלך.
  • אתה פורץ גבולות סדרתי וכל הזמן רוצה להשתפר ולכוונן את עצמך.
  • מחובר לחכמת הקבלה, תורת הנסתר ולעולמות האימון והניהול.
  • יודע שיש אנשים שכבר יצאו לחופשי והולכים עם האמת שלהם עד הסוף, חדורי שליחות ומטרה להפוך את העולם הזה למקום טוב יותר וגם אתה רוצה להתחבר לתדר הזה. 

מהם היתרונות של האזנה לערכת השמע?

מי שאתה מבלה איתו זמן זה מי שאתה נהיה: ההאזנה לערכה יוצרת כוח של סביבה מעצימה המאפשר לך להתחבר לתדר של השפעה , פריצת גבולות ונתינה.

מה שאנחנו מתמקדים בו גדל ולשם האנרגיה שלנו זורמת: העולם מלא בגירויים ובהסחות דעת. האזנה לערכה יוצרת מרחב של עוצמה פנימית, שקט נפשי, מסוגלות לקבל החלטות , שמחה שאינה תלויה בדבר ונחת רוח.

שינוי נקודת המבט על אירועי חייך: כמה פעמים בחייך מצאת את עצמך מתוסכל ולא מצאת תשובה? ההאזנה לערכה תסייע לך להתגבר על תסכולים על ידי היפוך נקודת ההסתכלות על אותם אירועים מאתגרים בחייך.

אפשר להאזין לערכה עוד ועוד ועוד ולא רק לבד אלא עם משפחה וחברים, בזמן נסיעות ארוכות הערכה היא ממש מתנה וכמו גם לחברות וארגונים, עובדי הוראה, מאמנים ומטפלים הרוצים לתת ערך מוסף ללקוחותיהם ולעובדיהם.

הערכה תלמד אותך לקחת אחריות מלאה על חייך,להתחבר יותר ללב, להרגיש יותר אהבה, להתגבר על מצבי בדידות ולפעול בנחישות ובאהבה ותאפשר לך לקבל כלים ליציאה מהסבל ולחיזוק ולשיפור מצב הרוח.

האזנה לערכה בעקביות תסייע לך לשפר את בריאותך, את תפיסתך את העולם, את המערכת הרגשית שלך ואת התוצאות שהינך מייצר בחייך על ידי מתן כלים פרקטים להתנהלות עם עצמך ועם האנשים הסובבים אותך.

הערכה מגוונת מאוד, כל פרק ממשיך את קודמו אך מוסיף נקודות מבט נוספות כך זלא רק שההאזנה תמיד מעניינת, ברגע שמקשיבים שוב ושוב ממשיכים לגלות דברים חדשים.

המלצות

מה מחכה לך בתוך המארז?

8 דיסקי שמע באיכות סאונד של אולפן הקלטות, מעל ל-5 שעות של תוכן משובח הכולל את השמעת הספר “אדם כיציר מחשבותיו”, פרשנות ייחודית ומרתקת הכוללת סיפורי העצמה מרתקים, כלים פרקטים ליצירת שינוי חיובי, היפוך המחשבות ותפיסות העולם, טקטיקות רבות עוצמה לגיבוש האופי, שיפור הבריאות, החזרת השמחה והתשוקה לחיים, לגיבוש מטרה וחזון ולהגעה לשלווה ולרוגע.

בדיסק זה תקבל מבוא לכוחות הבלתי נראים ששולטים על כל פעולה ותוצאה שמושגת בחייך, תגלה מהם 3 השאלות שהמוח הלא מודע שלך שואל 24 שעות ביממה ותבין איך המחשבות שלך מייצרות את התוצאות והמציאות של חייך

“אדם נבנה או נהרס בידי עצמו. במאגר תחמושת המחשבות, הוא מייצר את הנשק אשר באמצעותו הוא משמיד את עצמו. הוא גם מעצב את הכלים באמצעותם הוא בונה לעצמו ארמונות שמימיים של שמחה חוסן ושלווה” (ג.אלן).
שמות הפרקים הפנימים:
1. האמת תשחרר אותך לחופשי
2. מי בעל הבית
3. עליך לחפור עמוק
4. המהות של חופש אמיתי
5. מצא את השטח המת שלך

“אדם נחבט על ידי הנסיבות כל עוד הוא מאמין שהוא תוצר של תנאים חיצוניים, אך כאשר הוא מכיר בכך שהוא כוח יצירתי, ושהוא יכול לשלוט על הקרקע והזרעים החבויים של יישותו אשר מהם צומחות הנסיבות, או אז הוא נעשה האדון החוקי של עצמו” (ג.אלן- אדם כיציר מחשבותיו)

1. הייה שומר הסף של מחשבותיך
2. מהו השיעור שעליך ללמוד?
3. מחשבות טובות מייצרות תוצאות טובות
4. עצב מחדש את מחשבותיך
5. מהות הסבל והדרך לשחרור אמיתי ממנו
6. מחשבות טהורות, חיים טהורים

“אם תרצה לשפר את גופך, השגח על תודעתך. אם תרצה לחדש את גופך, יפה את תודעתך. מחשבות חזקות, טהורות ושמחות מעניקות לגוף חוסן וחסד. הגוף הוא כלי עדין וגמיש אשר מגיב ברצון למחשבות מהן הוא מתרשם והרגלי מחשבה יתנו בו את תוצאותיהם, לטוב או לרע”
1. מחשבות טובות מייצרות גוף בריא
2. המחלה היא בעצם ההחלמה
3. איזהוא העשיר, השמח בחלקו

“מחשבה החוברת ללא חת למטרה הופכת לכוח יצירתי. זה היודע זאת מוכן להיות משהו עליון וחזק יותר מאשר צרור של מחשבות מתנדנדות ותחושות לא יציבות. זה שעשה זאת הפך להיות המפעיל הנבון של כוחותיו המנטלים” (ג.אלן- אדם כיציר מחשבותיו”)
שמות הפרקים:
1. מה אתה באמת רוצה?
2. צא מתוך עצמך
3. אם יש רצון, קיימת דרך
4. יצורים של תבניות
5. הפוך את הפחד לדחף מניע להצלחה ולהתקדמות

“לא תיתכן התקדמות ולא יתכן הישג ללא הקרבה והצלחתו הגשמית של אדם תהיה לפי המידה בה יקריב את מחשבותיו החייתיות והמבולבלות וייתן דעתו על על פיתוח תכניותיו, וחיזוק נחישותו וביטחונו העצמי. ככל שירומם את מחשבותיו גבוה יותר, כך תגדל מידת הצלחתו והישגיו יהיו יותר מבורכים ויציבים” (ג.אלן- אדם כיציר מחשבותיו”) שמות הפרקים:
1. יצירת עולם טוב יותר
2. האם אתה מוכן לשלם את המחיר
3. כוחן של מילים

“טפח את חזונותיך, טפח את שאיפותיך, טפח את המוזיקה המתנגנת בלבך, את היופי המתהווה בתודעתך, את הנועם שנסוך כוילון על מחשבותיך הטהורות ביותר, כיוון שמהם יצמחו כל התנאים הנעימים, כל הסביבה הנעימה. מאלה, אם רק תישאר נאמן להם, יבנה בסוף עולמך” (ג.אלן- אדם כיציר מחשבותיו)
שמות הפרקים:
1. חבר את מחשבותיך לאידיאל גבוה יותר מעצמך
2. להיות אחד

“האדם הרגוע, שלמד איך לשלוט בעצמו, יודע כיצד לסגל עצמו לאחרים והם בתמורה מכבדים את עוצמתו הרוחנית. ככל שאדם נעשה רגוע יותר, כך תגדל הצלחתו, השפעתו וכוחו לתמיד” (ג.אלן- אדם כיציר מחשבותיו)

שמות הפרקים:
1.חסד והוקרת תודה
2.בנה שלום ושקט פנימי בתוכך
3. מוזיקה בעבורך

בלי בריאות ואנרגיה גבוהה, החלומות שלנו ירדו לטימיון ולכן החלטתי לתת לך דיסק בונוס במתנה (בשווי 250 ש”ח) שילמד אותך את העקרונות לחיים בריאים ללא מחלות ותרופות
הנה שמות הפרקים:
1. פתיחה
2. המחלה היא ההחלמה
3. הנשמה זורמת בנשימה
4. מים פנימים וחיצונים
5. הייה אקטיבי
6. זה ממש בסיסי
7. אדם כיציר מחשבותיו
8. שפע ושמחה

השקעה במוצר

שווי הערכה הזו לא יסולא בפז והיופי הוא שניתן להקשיב לערכה תוך כדי פעולה נוספת שגם ככה אתה עושה (נהיגה ברכב, בישול, פעילות גופנית, תליית כביסה ועוד). יש בערכת הדיסקים בסיס חזק ליצירת חיים מופלאים אל עבר מיצוי מלא של הפוטנציאל הגלום בתוכך.

ועכשיו ניתן לרכוש ב-2 מסלולים שונים לפי צרכיך

עכשיו בהשקעה שווה ומשתלמת לכל נפש!!! ובאחריות מלאה- אם אחרי שהאזנת עד סוף הדיסק הרביעי אינך מרגיש שקיבלת תמורה השווה לפחות פי 10 ממה ששילמת- תקבל את כל ההשקעה בחזרה ללא שאלות וגם תזכה להשאיר את דיסק הבונוס אצלך- כי הכי חשוב זה הבריאות!! מה שאומר שזאת עסקה שאין בה שום סיכון, יש רק מה להרוויח.

ערכת הדיסקים שתעשה לך סדר במחשבות ובחיים

בונוסים

ba10285_disc-9
דיסק בונוס- סודות הבריאות הטבעית

שאלות נפוצות

שאלה מצוינת, את הספר “אדם כיציר מחשבותיו” אני קורא כבר למעלה מ12 שנה. האמונה שלי היא שאם יש מישהו שכבר פרץ גבול, הצליח להתגבר על קושי מסוים ויש לו ניסיון, אז ללמוד את מה שהוא מלמד יכול לחסוך שנים של תסכולים ומפחי נפש שנובעים משנים של “לנסות לבד”. הערכה הזו מכילה מעל ל-6 שעות איתי אחד על אחד. זה אשר יהגה בחומר יומם ולילה, יתמיד ויטמיע את העומק של הידע, חייו ישתנו ויתהפכו לטובה מין הקצה אל הקצה.
קודם כל כן! ערכת הדיסקים זמינה לצפייה דרך המחשב והסמארטפון. עם ביצוע הרכישה, ערכת הדיסקים תשלח עד לביתך ובנוסף תקבל גישה עם שם משתמש וסיסמא להאזנה דרך הרשת
כן, אנחנו מאמינים שהחוכמה והכלים שנמצאים בתוך הערכה יכולים לשרת את החברה/ארגון/עמותה בה הינך פעיל ובשמחה נתאים חבילה המותאמת לצרכיך. נא ליצור קשר ב 03-5098999 או במייל [email protected]
כן, בהחלט. הינך מוזמן להכנס לאתר האינטרנט שלנו www.twa.co.il או לשלוח אלינו מייל ל [email protected] ונשמח לסייע לך בכל שאלה ועיניין

קצת עלינו

אליהו ויצמן

איש חזון והשפעה ומייסד שיטת 7 השערים ליצירת שלום פנימי. התשוקה הכי גדולה שלי היא לעורר אנשים לגדולה שטמונה בהם ולראות איך הבלתי אפשרי שלהם הופך לאפשרי. לעשות את הצעד הראשון זה לרוב מאתגר, אבל ברגע שעושים את הצעד הראשון נוצר מומנטום שנותן הרבה כוח ליצירת שינוי מהותי ומתמשך.

החזון שלנו הוא לאמן ולהדריך אנשים ברחבי הארץ והעולם, ליצור שינוי תודעתי מלא בכל רבדי חייהם, להדליק את נקודת האור הפנימית הקיימת בכל אדם, להשפיע שפע טוב בעולם ולחיות חיים של אהבה, השפעה ונתינה. אליהו מתבסס בשיטת לימודו הייחודית והעמוקה על יסודות מעולם הקבלה, האימון,NLP , דימיון מודרך ועוד . בעיקר ניכרת התשוקה שלו למצוא את הסודות, הרמזים והמשמעויות החבויות בתוך האותיות והמילים בשפה העברית ככלי ליצירת פריצות דרך משמעותיות.

ג'יימס אלן

הרבה לפני שנכתבו הספרים "הסוד", "חשוב והתעשר", "אבא עשיר, אבא עני" חי לו בעיירת חוף קטנה באנגליה איש ספרות מסתורי אשר בחר לפרוש מחיי היומיום וניהל חיים של סגפנות והתבוננות פנימית ואשר הקדיש את חייו לחיפוש אחר האושר, סודות ההצלחה ומציאת הטוב הטבוע באדם.

יצירת המופת של ג'יימס אלן "אדם כיציר מחשבותיו" פורסמה לראשונה בשנת 1902 וזכתה להצלחה אדירה בכל רחבי העולם ומיטב המנטורים והמורים הרוחנים בעולם משתמשים בה עד היום ככלי לבסס את ידיעותיהם ולהעמיק את התפתחותם. אין תקופת זמן רלוונטית יותר ללמוד את החכמה שיש בספר הזה מאשר בתקופת חיינו הנוכחית מלאת הגירויים והעומסים. הספר הינו ספר חובה לכל מי שרוצה להפיק את המיטב מחייו

החיים תמיד מבדילים בין אלה שמוותרים לעצמם ליחידים שבאמת פועלים

“ניתן לדמות תודעה של אדם לגן, אשר אפשר לטפחו בתבונה, או להניחו לגדול פרא. אך בין אם יטופח או יוזנח- משהו חייב לצמוח בו. אם יוטמנו בו זרעים חסרי ערך הרי שהוא יצמיח שפע של עשבים שוטים אשר יוציאו את זרעיהם אליו וימשיכו לייצר ממינם”

(ג.אלן- אדם כיציר מחשבותיו)

מוגש באהבה, אליהו ויצמן - בית הספר לרוחניות מעשית, 035098999, [email protected]

התחברות / התנתקות